Gulliga arbetskamrater!

Jag vet att jag har hyllat mina arbetskamrater tidigare, vid flertalet tillfällen. Men de förtjänar det verkligen! Teamet som jag jobbar i består av 4(+mig) superduktiga tjejer. (därbland min pärla Malin)
Och i övriga huset så rör det sig andra toppenmänniskor. Tex min nattkompis Cecila som är så himla gullig och skämmer bort mig med små överaskningar ibland. Igår natt så fick jag tex ett ursött prickigt paket innehållandes CHOKLAD! JAAAAAA! Tusen tack, Cecilia! :)

              

               

Fina och underbara arbetskamrater kan faktiskt lyfta arbetspassen till oanade höjder!

                                               /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Vad härligt, bra kollegor är lite a och o! :)

2009-05-10 @ 12:31:09
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0