En "udda" present

Igår så var det verkligen en toppen eftermiddag. Den var långt över förväntan. Trodde nästan att mitt tjuriga humör och bristen på sömn skulle förstöra stämningen men icke...
Först och främst så får jag väl be Fia om ursäkt för min slöhet och bristande fantasi. Tösen fyllde ju år för ca 2 veckor sedan och låg hemma sjuk så det blev inget firande av då...Så igår så tvingade jag in henne till stan (från bushen där hon håller till i vanliga fall) för en lunch i det underbara vädret och födelsedagsshopping. Med födelsedagsshopping så menas att det hon hittade under shoppingrundan betalade jag för. Tyckte dock att hon shoppade alldeles föööör dåligt så jag har även lovat henne  en del 2 på födelsedagspresenten! ;)

              
                birthday girl och baby-Liam...
              

              
               Både jag och Fia har en längre tid varit sugna på att testa bagarstugan
               och igår så blev det äntligen av! Vi är sååååå frälsta! Detta riskerar att
               bli vårt nya stammisfik. Dubbelsmörgåsarna med röror smakade lika
               gott som smörgåstårta, mmmmmm
               ...och bullarna var också helt underbara!
              
                moi...hyfsat behärskad innan jag högg in på min sjukt goda smörgås.

                                          /sara

              

Kommentarer
Postat av: Patricia

Vilken smart present! Hon måste ha blivit hur glad som helst :)

2009-05-26 @ 17:52:57
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0