About me, me, me

Hur många gånger har du varit kär? 1 gång+ 2st ½ gånger ;)

Favoritgodis: choklad eller salta katten

Coolaste stad du har besökt: Bangkok var ganska mäktigt

Action eller Skräck? action
Vill bli när du var liten: olika från vecka till vecka...
Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? medelmåtta
Vad är du beroende av? läppsyl, vill ju inte se ut som Tom Hanks i cast away! ;)
Dagens roligaste händelse: vaknade ju nyss, så det måste väl varit frukosten...
Dagens tråkigaste händelse: vädret
Dagens humör: seg

Vilka tv-program följer du? Desperate housewives och prison break

Vad gillar du mest med dig själv? min envishet

Vad gillar du minst? mycket

Vad är det roligaste du vet? resa, shoppa, fika, lyssna på musik
Har du något motto? var dig själv...

Hemlig hobby? nej
Något vi inte vet om dig? Vad vill ni veta? ;)
Vad ångrar du? Ett beslut för ca 2 år sedan, som kändes så rätt i det ögonblicket men visade sig vara helt fel för mig...
Vad önskar du? Att vara ekonomiskt oberoende och att min familj skall må bra.
Vad klarar du inte dig utan? familjen
Vad gör du helst en vardag? fikar, shoppar, lyssnar på musik, läser, äter gott

Vad gör du helst en lördagskväll? Svaret skiljer sig inte speciellt mycket från föregående fråga.

Vad har du mest av i din garderob? väskor

Drömjobb? Den frågan brukar jag ställa mig själv...

                                                      /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0