5 riktigt, riktigt snygga män

Just nu så känner jag att jag inte blir riktigt klok på karlar. Men ändå så kan man ju inte vara utan dessa underbara varelser. Här har jag slängt ihop en topp 5 lista innehållandes 5 riktigt, riktigt snygga män.
Helst av allt hade jag nog velat sätta ihop en annan lista ang den manliga mystiken men det väntar jag med så att ingen känner sig träffad...
bilder: google

   Robert Pattinson höjer avsevärt snygghetssnittet hos brittiska män...MMMMMM

 Ryan Phillippe har antagligen varit snygg hela sitt liv och blir bara snyggare med åren.

 Josh Duhamel spelade virrig säkerhetschef i den numera (tyvärr) nedlagda tv-serien las vegas.

 Austin Nichols har fått mig att följa one tree hill näst intill slaviskt. Vad tv-serien handlar om spelar ingen roll. Jag tittar på bilderna... ;)

 Gabriel Aubry gjorde versace-reklamen väldigt, väldigt bra...

                                                    /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0