Systrarna Owens

Jag nämde ju i all hast igår att jag funnit en riktig guldgruva till butik. För er som har vägarna förbi Norrköping och gillar lite exklusivare kläder, smink och accessoarer än vad lindex, kappahl och hm erbjuder så kan jag tipsa er om butiken "Systrarna Owens" som ligger belägen på Drottninggatan. (bredvid kings) Butiken har tydligen funnits i 5 månader och gått mig obemärkt förbi. (tills nu, vill säga) Exempel på märken som trängs i butiken är Tommy Hilfiger, Ted Baker och secondhand designerväskor som Gucci, Louis Vuitton och Mulberry i finfint skick.

                
                
                
                
                
               

Ett stort tack till den trevliga butikspersonalen (en av systrarna Owen) som lät mig ta lite bilder och berättade om butiken!

                                       /sara
         

Kommentarer
Postat av: NADE

Faaaaaaaaaaaaaan, synd att man bor i Malmö då=(

2009-03-03 @ 09:32:47
URL: http://nades.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0