Roligare liv har man inte..

I dag är det fredag och inte vilken fredag som helst utan Fredag den 13:e.
Någon mer än jag som är lite emot denna dag och faktiskt lyckas drabbas av otrur rätt många av de gånger denna dag infallit.
I år infaller den flera gånger än vanligt så har bestämt mig för att hålla mig inne i huset resten av dagen. Eller ja någon promenad kanske och lite bus på tomten men i övrigt så.

Har annars inte gjort så jätte mycket i dag, jobbade ju i morse och efter det blev det lite handling. Detta blev dock mer än planerat, vet inte om jag anser det bra eller dåligt att Maxihuset bygger ut och öppnar flera affärer som jag bara råkar besöka varje gång jag ska storhandla.
Blev lite shoppat till mig själv utöver bröd och mjölk. Men vad får ni se först när min älskade och saknade kamera kommer hem från Staterna.

Ska ta och svara på lite mail nu och sedan blir det att lata sig en stund eller något.
Helgen kommer till största delen bestå av jobb så mycket roligare än så blir det i alla fall inte för mig denna helg.
Hoppas du får en bättre och roligare helg.

*Saknar*
Bilden är från syrran 18 års dag.
På den tiden var vi nykära, det är så där 3,5 år sedan det. Inget tjafs om disk eller städning då, eller nu ljög jag fast på den tiden var det lillsyrran som var min sambo och som fick höra mitt klagade över att hon aldrig diska eller dammsög.
Blond var man också, kanske man ska bli det igen?!


/Malin

Kommentarer
Postat av: S

Inte lätt alltid när vardagen sätter sina spår...

hoppas allt e bra med fröken iaf...

2009-03-15 @ 01:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0