...och jag som trodde att den skulle vara grå...

Japp, här har ni bilder på pappas nya lksak på fyra hjul. Den är verkligen urläcker! Men jag blev dock lite förvånad då jag blev hämtad i porschen och den var svart! Jag hade nämligen fått upplysningar om via skvallervägen att den skulle vara silvergrå...
Så efter många års tjatande från pappa så kanske det blir till att ta körkort iaf. Gissa vilken bil jag vill övningsköra i!? ;)

                
                hmmm, den stolta ägaren kom visst med på bild också...

                
                ...den har redan hunnit bli lite smutsig, tur att den inte var vit...

                

                                          /sara

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag hade inte vågat ha bilen stå där med tanke på alla inbrott som varit runt om här ute ;)

2009-03-18 @ 16:13:13
URL: http://egomani.blogg.se/
Postat av: sara

garagelösning! ;)

2009-03-18 @ 17:53:46
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0