Några tips på bra resemål?

Alltså, nu får det väl vara bra med kyla, snö och slask! Jag är så förbannat trött på svensk vinter! Och jag blir ju knappast lyckligare av att vetaatt jag lade in önskemål om sen semester...Så en kortare semestertripp inom 4-6 timmars flygtur vore ju toppen i maj-månad.
Dock så finns det 3 krav på resemålet:

                
                Bra temperatur ca 20-25 grader varmt...

                
                lätthittad, tät och framför allt bra shopping...

              
                god mat: gärna mycket kött och skaldjur...

Om någon har några tips på resmål som uppfyller dessa krav, så är det mer än välkommet!
bilder: google

                                               /sara

        

Kommentarer
Postat av: Patricia

Letar jag med, du får väl blogga om du kommer på något bra resmål.

2009-03-09 @ 22:07:28
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0