Love..

Det är sälllan annat än väskor kan få mig att känna kärlek till just föremål.
Men i dag har något annat lyckats. Visst har jag alltid älskat att köpa skor, men oftast ligger det på en rätt låg prisnivå om man jämför med väskor som jag utan att tveka kan lägga en förmögenhet på.
Fast dessa klackar har fått mig att fastna med blicken, jag kan inte sluta titta. Jag vill bara ha dom. Dom är egentligen inte så speciella och jag kan inte svara på vad det är som är så underbart men jag är KÄR.


Okej kanske inte den bästa bilden men kolla här så får ni se dom i större format.

Priset är högt som ni kan se på länken, och på detta frakt. Ska jag handla eller tror du att jag kan få dom ur tankarna igen?

/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0