Ledig söndag i jobbarhelgen!

Ledig idag, under jobbarhelgen! Det känns helmysko. Men som sagt det nya schemat har både sina för och nackdelar...
Jag skall försöka och ta mig ned till stan och byta en trasig tröja inne på gina tricot. (öppet köp går ut idag, så jag kan tyvärr inte vänta tills imorgon...) Sedan så skall jag posta lite paket och handla på hemvägen hade jag tänkt.
Så nu står jag i startgropen för att hoppa in i duschen. Låten som går på repeat hemma hos mig är Santa Esmeraldas låt "Don`t let me be missunderstood" En låååång låt! (cd-versionen är mycket längre än youtube-klippet...)
Ni kanske känner igen den från denna Tarentino-rulle. (Tarentino har en fantastisk förmåga att få musiken att passa till diverse filmscener)
           

             
              video: youtube

                                                      /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0