Kattskrället fanns ute vid ingelstaområdet...

Efter nästan en veckas letande så fann jag idag (ÄNTLIGEN!) salta katten. Kattskrället fanns ute vid ingelstaområdet av alla jäkla ställen. Och eftersom godiset verkar vara så svårt att få tag på, så var det lika bra att köpa upp sig på 3 påsar med en gång!
From ikväll så påbörjar jag nytt schema. Att börja på en söndag och avbryta sin sista hellediga helg känns INTE som någon höjdare. Söndagar är liksom lite heliga för mig. Det är denna dag som jag spenderar ihop med mina vänner som jobbar "raka veckor" tillsammans så brukar vi titta på tv, käka gott och annat som håller söndagsångesten på en armlängds avstånd. Men i fortsättningen om vi skall fortsätta med detta så blir det varannan (bakvändt) söndag och jag som kommer släpandes direkt från bingen....

               

                                                     /sara
              

Kommentarer
Postat av: Patricia

Godisråtta eller?



Hoppas schemat kommer fungera fin-fint i fortsättningen! :)

2009-03-23 @ 22:02:53
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0