Kalas för hela slanten.

Grattis till pappa då! Eller det var ju igår men hann inte och orkade inte slänga in detta inlägg då så det får bli ett grattis dagen efter också.
Var alltså och firade pappsen i går som nu har fyllt gubbe. Hur gammal man blir då? Jo i mina ögon 60 år.
Va en liten tillställning med lite tårta för dom som kunde äta det, och chokladbollar som lilla syrran fixade till mig och min mjölkmage.
Tack Jessica för omtanken och kul att du får med det H till 25 års kalaset i april.

Här kommer lite bilder från gårdagen, var ju som sagt en mindre tillställning med syster, lillebror, födelsedagsbarnet, min mamma och så självklart en tårta sugen Kapten.


Han som fylde gubbe!


Syskonkärlek ;)


Kapten i väntan på sin tårtbit.

Och exklusivt för våra kära bloggläsare och en önskan från Daniel för länge sedan.

En bild från för. Visst är jag mig lik?!

/Malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0