Handlingen inför helgen...

Handlingen inför helgen är avklarad! och för min del så ser den ut så här:

                
...eller delar av den! Självklart så fanns även nödvändigheter som gurka, pasta, nudlar, kaffe mm som utfyllnad i påsen. men sådana tråkiga varor vet ni ju redan hur de ser ut! ;)
Jag läste förresten att i Sverige så äter vi i genomsnitt ca 10 kg godis per person/år. Vilket jag inte tror stämmer. Lägg till en nolla eller två så har ni nog min godiskonsumtion i kg/år...

                                        /sara

Kommentarer
Postat av: I Love Travel

Åh vad gott det där ser ut...



Kika in på I Love Travel för reseinspiration.

Ha en fortsatt trevlig helg!

2009-03-15 @ 01:52:15
URL: http://ilovetravel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0