God morgon fredag

I kväll börjar helgen och ledigheten för dom flesta. För mig däremot väntar 3 dagar med kvällsjobb så blir inte mycket roligt som kommer ut av denna helg.
Sånt man får leva med dock för vad skulle vi göra utan pengar?

Ska straxt sätta mig och äta frukost här men först tänkte jag ta och ge er lite mer av mig.

Du heter: Malin
Smeknamn: Malin, Milissan, Mili, Fjöllsan, Älskling
Låt som när du är ledsen sörjer till? Lyssnar inte på något särskilt vid de tillfällena

Beroende av: Shopping fast inte enligt min egen åsikt
Vem behöver du mest just nu: Mr O
Vad tror folk om dig? En snäll och trevlig tjej som är svårt att verkligen tycka illa om.
Stämmer det? Till viss del kanske men jag kan nog vara en bitch i bland
Vad får du oftast komplimanger för? Mina väskor, mina matlagnings och bakkunskaper, jobbet och bloggen får jag väl även en del komplimanger för
Vad säger du för att imponera på någon? Jag berättar nog hur bra jag är ;)
Hur imponerar man på dig? Pengar, jag gillar när folk bjuder till och står för kostnaderna...
Brukar du skratta för dig själv? Ja det händer väl
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Ditt paket fråm .... finns nu att hämta hos ... ange nummer 94.. Ta med leg Mvh posten
Var bor du? I ett hus
Trivs du där: Ja men vill nog inom en snar framtid bygga nytt eller flytta helt till något som är betydligt mycket större
Äger du några converse: Inte hela ;)
Sprit, cider, vin eller öl: Vin intas oftast men vid fester ska det även till lite sprit för att krydda partyt till max
Brukar du bli för full: Ne inte så att jag tappar kontrollen
Vad har du för mobil operatör: Telia imini
Är du allergisk i mot något: Laktos, Pollen, Kvalster. Pricktestet gjorde även utslag på nötter och fick kliande hals av det en period men nu äter jag det rätt ofta och det brukar gå bra för det mesta.
Har du haft sex idag: Nej
Nästa mål i ditt liv:  Finns en viss väska som väldigt gärna vill flytta in hos mig.
Hur svarar du i mobilen: Nästan alltid "Aaa"
Vem ringde du senast? Mr O
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hej!, Okej men då tar jag vecka 30,31,32 o 33. Blir det bra?
Antal timmar sömn inatt:  8 timmar
Sov du ensam: Ne jag hade någon som rullade runt och tog upp lite för mycket plats intill mig.
Brukar du komma i tid: Ja absolut, vet inte när jag senast kom försent
När mår du bra: När jag fått handlat något som jag väldigt gärna velat ha, eller när jag är med dom som jag tycker om
När blev du fotad senast: Det var nog förra helgen
Hur känner du dig nu: Trött och deppig på grund av att jag måste åka och jobba sen
Vanligaste färg på dina kläder: Det varierar
Vad tycker du om fötter: Äckligt!!! Jag vill helst inte se mina egna och vill absolut slippa ta i andras
Vad saknar du: Luois Vuitton rose "30", för utom det saknar jag en walking closet.
Hade du en bra kväll igår: Inte direkt men var o andra sidan på jobbet så hur kul eller bra kan det vara?
Favorit dryck på morgonen: Kaffe eller varm choklad plus minst 1 glas vatten
Rakar du benen: Ja
När brukar du oftast gå och lägga dig: När jag blir färdig och känner att jag kan koppla av tillräckligt mycket.
.Är du blyg? I vissa situationer är jag helt klart det
Sysslar du med någon idrott: Promenerar mycket utöver det är det lite muskelträning och yoga hemma.
Vill du hellre ha mail än brev: Mail för vill inte behöva betala frimärke för att skicka tillbaka ett svr ;)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja
Har du spytt offentligt: Ja fast var som tur är länge sedan
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Det är inte tillräckligt rumsrent för att berätta
Är du nöjd med ditt liv: I stort men finns små saker som kan bli bättre
Är du bortskämd: Absolut inte, skulle vara av mig själv i så fall.
Vad gör du i morgon: Vaknar och hoppas på fint väder. Blir det som jag vill tar Kapten och jag en lång härlig solskens promenad på så där 2 timmar. Sedan blir det hem och kanske pyssla lite inne altenativ ute innan jag måste stoppa något i magen och åka och jobba.
Vad är det värsta du vet? Offentliga toaletter är en av dom värsta sakerna men vet inte om det är värst. Snåla människor är inte heller mycket värda i mina ögon.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Det håller jag för mig själv. Men kan berätta att det varierar en del beroende på om jag jobbar lång vecka eller kort vecka.
Vad behöver du just nu? En viss väska, ett par nya svarta pumps och en söt kuvertväska till min födelsedagsfest.
Vad längtar du till? Sommaren och värme. Fast innan det vill jag ha fest och få presenter.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja en del av dom i alla fall
Vad använder du för shampoo? Beror på
Vad är det finaste du fått? Det är nog Kapten, fast han är o andra sidan inte så fin utan söt så kanske är det en väska trots allt.
En speciell dag du minns: Bra dag är då jag hämtade Hugo och han fick flytta in här hemma. Bilresan till norrland och att hämta Kapten var inte fel heller. Minns dagen då jag fick hem min söta Louis också den dagen går inte att glömma och inte dagarna som följde heller med alla ursäkter och förklaringar från alla. Ett mindre kul minne är dagen då Bebis blev överkörd (Hugo) eller månaden innan då det man tror bara händer andra hände mig på vägen hem från jobbet. Ja finns många minnen men vi nöjer oss så där

Hur gammal är du: 24 år 11månader och 17 dagar
Tycker du om någon just nu: Jo då
Om fem månader: Hoppas jag på att kommunen ännu inte börjat göra sig av med folk för måste hinna bli 2 åring (fasttid) så man blir kvar. Annars hoppas jag på att det hänt lite förändringar på jobbet till det bättre. Privat kommer jag ha sålt av med en hel del väskor och troligen införskaffat en del nya med.
Du samlar på: Väskor och skor skulle kunna räknas dit men samlar egentligen inte på dom bara älskar dom
Gröna eller röda äppeln: Beror på humöret ;)
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Beror på vad eller vem jag är arg eller ledsen på.
Gillar du golf: Minigolf kan vara kul det andra förstår jag mig inte på
Vilken tid gick du upp idag: 08.46
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: Ja
Vad ska du göra ikväll: Jobba
Är det okej att gråta: Ja
När grät du senast: I lördags var det glädjetårar och i onsdags över hur mycket räkningar jag hade ;)
Laddar du ner musik och film från Internet: Ne det gör andra åt mig ;)
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa loss huset och sedan resa i väg, skulle även shoppa lite.
Bär du glasögon eller linser: Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Väldigt olika men när jag vaknar och känner att det börjar kurra i magen eller att Kapten vill gå ut och kissa.
Har du piercing: Nej, hade dock en i naveln tills för så där 3 år sedan.
Vill du gifta dig: Ja om jag får det drömbröllop jag vill ha
Vill du ha barn: Ja det ska jag väl ha vart efter
Solar du ofta: Nej
Är du bra på att laga mat: Bäst
Gillar du att dansa: Nja
Är du flygrädd: Ja
Hur vig är du: Absolut inte
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: B&J fast äter sällan glass
Tror du på ett liv efter döden: spekulerar inte i det
Tycker du om sushi: Ja den gång jag provat var det okej. Ska ge mig på att göra det själv snart så får vi se vad jag säger efter det.
Vad äter du helst när du ser på film: Popcorn och godis
Bor dina föräldrar tillsammans: .Nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Mitt på dagen människa
Vilken ögonfärg har du: Grön
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja vem har inte?!
Biter du på naglarna: Nej
Röker du: Det händer väl när jag dricker eller något sådant.
Hur ofta tränar/motionerar du: Motionerar i form av långpromenader i stortsett varje dag. Utöver det blir det 2-5 dagar yoga och styrketräning hemma.
Senaste låt du hörde: Introt till våra bästa år spelades visst på tvn i vardagsrummet nyss.
Vad gör du på helgerna: Jobbar varannan helg. De helgerna jag är ledig blir det mys hemma med pojkvännen eller att träffa vänner.

 

Ja det var då inte den kortaste listan och den tog tid att göra då Kapten vart kissnödig mitt i så vi fick gå på promenad.

Men nu ska vi dricka lite mer kaffe och kolla mailen.

/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0