God kväll

Hej allesammans!

Va underbar dagen har varit med solsken och riktiga vårkänslor. Nu känns det inte alls som om det är en evighet till sommaren längre. Visst är det fortfarande långt men kan gå med på det bara vi får några grader till och solsken varje dag.

I dag har det mest varit bus i solen med Kapten, han är riktigt kelsjuk just nu och kräver uppmärksamhet från mig 24/7 så det är inte lätt att få en ledig stund att försöka göra något för sig själv.
Skönt att pojken kommer hem snart för nu är det allt min tur att ha semester från en tonårstrotsig hund ett tag. Jag orkar inte med flera brottningsmatcher eller att ha 30 kg i knät när jag försöker sitta vid tvn eller vid datorn. För att inte tala om att försöka läsa med ett stort flåsande ansikte mitt i boken.
Men jag får stå ut några dagar till för snart är ensamheten med Kapten över och Mr O ska allt få ta hand om sin tonåring själv. Jag vill nog dock ha hem honom mest för alla presenters skull.
Undra vad han köpt till mig för fina saker, hoppas det är diamanter, väskor och kanske en sportbil eller två.  Okej det där är önsketänkande men något kommer jag ju i alla fall få annars åker han ut med huvudet före.

Nu ska jag ta och äta något och sedan blir det sängen för mig och vilden, är ju en dag i morgon med och dessutom är det min sista arbetsdag för denna vecka så det måste jag ju fira i morgon med. Frågan är bara hur jag ska fira, med god mat eller med massa onyttigheter?!

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0