En ny dag och en ny mage..

Ja det är väl en sammanfattning av dagen hittills.
Har mått bra i magen så maginfluensa verkade det ju i alla fall inte vara som tur är. Dock är jag fortfarande helt slut i kroppen och har nog lite feber men inget allvarligt i allafall.
Eftersom magen är okej så tänker jag ge mig ut på en snabb shopping, behöver lite mjölk och så måste det inhandlas en present.
Fast nu finns det ett till syfte med en biltur till affären. Sara gav mig just ett uppiggande samtal och det hon sa fick mig att bli helt till mig.
Vad det är lär ni märka senare i dag.
Tack Sara för att du ringde och berättade det annars kanske jag hade missat det genom att ta en genväg i affären.

Dags att slänga av sig myskläderna, dra på lite smink och klä sig något anständigare.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0