Egobitch?!

Har återigen ägnat lite tid åt att göra massa onödiga personlighets test på internet. Har denna gång dock inte gjort något i still med vem passar du med, vilken kille skulle du dejta eller liknande för dom resultaten jag hittills fått är ju inget att vara stolt över.

Testet jag gjort nu hette, vilken hemmafru är du och karaktärerna man kan bli är alla Desperate homewife karaktärer fast från tidigare säsonger.

Här har ni mitt resultat:

Du är GABRIELLE Du älskar att vara "center of attention" och vem kan
klandra dig? du är ju perfekt. Livet är gjort att leva och det gör du.

Det är ju det jag alltid sagt. Jag är perfekt och äntligen har jag bevis från opartisk person att ge er.

Testet finns att göra här, det är även där bilden är lånad.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0