dagens

Alltså jag fattar inte att det kan vara så himla kallt ute, trots att solen har visat sig från sin bästa sida större delen av dagen. Blir kanske aktuellt att ta fram mössan och extra tröjorna igen. När kommer våren!?
här får ni dagens outfit minus ytterkläderna

               
             cardigan: hm, spetstopp: gina tricot, stuprör: divided, väska: louis vuitton

Dagens besvikelse var utan tvekan lönekuvertet. Jag borde skaffa mig en dubbelgångare som kan hoppa in och jobba för mig, de dagar som jag är sjuk. Karensdagar och sjuklöner är skit! 
Typiskt, jag som hade tänkt att utöka min älskade väsksamling ytterligare denna månad...

Dagens gladaste besked stod helt klart Lina för... Tror även att Malin (my partner in crime) håller med om detta... ;)

                                                     /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0