2009-03-23

Måndag och tillbaka i vardagen. Mr O är på jobbet och Kapten och jag ska ut en sväng innan det är dags för mig att ge mig av till mitt jobb. Allt är som vanligt igen, myset kommer sakta men säkert troligen återgå till sitt normala och något mer sällan tillstånd. Men ja vad ska man göra är det, jag har ju i alla fall fått hem honom igen och i alla fall fått 1 dag med massa mys och söta ord.

Som alla kanske märkt har vi fått snö igen, i alla fall där jag bor. Blir så arg, här var det sol och hur underbart vårväder som helst för bara 2 dagar sedan och så i går kväll när man skulle gå och lägga sig var hela marken täckt av ett vitt täcke igen.
Livet i Sverige är inte underbart, varför föddes man här och inte i något land som har sol och värme året runt. Var jag miljonär skulle jag lugnt flytta härifrån och bo lite här och var i världen. Men drömmar är väl drömmar för något så bäst att sluta tänka på det innan man deppar ihop.

Nu till de där inbjudningarna, tydligen var det en del som posten hade slarvat bort för en tid och som kom fram först i fredags. Jag ber om ursäkt på postens vägnar men hoppas nu att alla som skulle ha en inbjudan har fått en. Om du inte fått någon men tror att du borde fått det får du höra av dig så får jag väl se om du var en på V.I.P listan.


Har du fått den rosa lappen i det svarta kuvertet eller ej?

/Malin

Kommentarer
Postat av: Rallyprinsessan

ja för länge sedan :D

2009-03-23 @ 14:38:17
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/
Postat av: Gnistan

När får vi se presenterna du fått.

2009-03-23 @ 20:00:51
Postat av: Gnistan

Klart jag står där ska ju fixa maten juuu så ni som kommer akta er vet aldrig vad som kommer serveras.

2009-03-24 @ 08:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0