2009-03-22

Godmorgon eller ja god middag är det väl snarare.
Somnade vid 5 i morse efter en massa timmar av mys. Jag är som nykär, helt exalterad jag älskar honom verkligen.
Visst har jag saknat honom men hade nog aldrig anat att det skulle kännas så här bra igen att ha honom tillbaka. Alla känslor som fanns där för snart 4 år sedan är tillbaka. Jag vill bara ligga i hans famn och inte göra något annat.
Tyvärr tycker inte Kapten att det är lika mysigt som jag så nu är det dessvärre dags att ge sig ut på en promenad så att Kapten blir tyst och nöjd.
Eller nöjd är han väl han fick ju massa americanska tuggsaker i går och var helt överlycklig att ha sig husse tillbaka. Jag tror nästan Kapten börjat misstänka att han inte skulle komma tillbaka för när han fick syn på honom blev han helt överlycklig. Fast efter några sekunder gick detta över i morrande och lite sura miner så han va nog lite arg och fundersam över vart fan hans husse hållit hus.

Resa upp och hem gick i alla fall jätte bra, jag börjar gilla att köra bil, eller det är väl inte helt sant men känner mig i alla fall någolunda trygg i både Stockholmstrafik och i hastigheter upp emot 130km/h.
Ne menar ju självklart 110km/h mamma, så bli inte orolig ;)

Ska försöka tömma Mr O:s bilder från kameran sen så ni nu äntligen ska kunna få lite bilder på mina shoppinginköp under senaste veckorna.

Nu ut i det mulna men ändå rätt friska vädret.
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0