2009-03-21

Dagen D är här. Min undergång.
Ne nu vart det väl lite fel i alla fall, i dag är dagen med glädje. Dagen då han kommer tillbaka till vårat lite bättre Sverige än vad han lämnade det.
I kväll kommer jag få känna hans doft igen och veta att han kommer vara hemma nu ett tag framöver. Eller det vet jag ju inte hans jobb kanske skickar honom på resa direkt det kan jag ju inte vara säker på men då ska jag nog ta och hota chefen.

Eftersom han inte kommer förrän i kväll måste jag och Kapten försöka komma på något tidsfördriv så att timmarna går. Då solen faktiskt lyser i dag så blir det nog att försöka tillbringa lite tid ute. Vi ska mixtra lite med hundgården och sedan eventuellt tvätta min bil som är så smutsig att man inte längre kan se om den är grå eller grön.

Men nu ska jag börja dagen med att avnjuta lite äggröra och en härlig varm baguette.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Magda

Håller alla tummarna för att han inte ska bli ivägskickad direkt

Efter senast vå sågs håller jag dom ännu mer!-)

//Kram

2009-03-21 @ 15:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0