Utklassning ;)

I dag har det varit full fart hela tiden.
Började med att bege mig in på lite shopping, var ju tvungen att inhandla lite presenter till lillebror. Han blir ju stor i morgon, nämligen 18år.

Sen han jag bar hem och innanför dörren. Mamma hade sökt mig så ringde upp henne och fick då reda på att bröderna skulle spela bowling. Blev erbjuden att följa med och eftersom man träffar storebror så sällan numera så hängde jag självklart på.

Bilder från shoppingen som blev lite mer än bara presenter till lillebror kommer sen, nu måste jag försöka sätta fart och diska lite här, ska nämligen ha några tjejer på mat och tjejsnack här i kväll.



På bilderna ser ni mina bröder och sedan storebrorsans tjej Lene.

Bara så att alla vet, jag vann och det var rätt stort ;)

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0