Underbara sommardag

I dag har det verkligen känts som semester. Jag har njutit av sommaren så mycket att jag är som nykär på alla sätt och viss i dag.
För er som inte vet har jag inte ens semester ännu, men har varit långledig i helgen på grund av Sollefteå resan och kommer i morgon bara jobba 7-12 och sedan är jag ledig 2 dagar igen så detta känns inte alls dåligt trots att jag har enda till Augusti innan min riktiga semester tar fart.

I dag har det bara ätits massa somrigt och jag å mina pojkar har myst vid en sjö och bara umgåts med varadra hela dagen. En riktigt lyckad söndag om ni frågar.


Bara att passa på att njuta för snart har vi väl fått regn igen...

Kapten älskade självklart naturen och njöt..

Då Kapten som många vet inte gillar att bada fick vi ta loss pälsen och ge den ett svalkande dop istället.

Även mina små (vid tillfället vackra) fötter behövde få lite färg.

Hemma blev det glass med maränger, jordgubbar,banan, melon, chokladsås och strössel.

Avslutade kvällen med lite grillat.

Nu ska här förberedas för sängen i morgon väntar som sagt lite jobb innan man kan fortsätta njuta av solen.
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0