Presenter till mig och bara mig.

I gårdagen  var en rätt okej dag och då var jag ändå bara på jobbet. Hur kan min dag då varit bra kan man ju undra. Har nämligen inte haft en riktigt rolig arbetsdag sedan i julas då jag fick shoppa och äta chokladboll.

Men i går var nog bättre, jag fick nämligen presenter. Dom må varit små men så gulligt av "gubbarna" som gav mig dom.
"Söta tjejer ska ha blänkande saker och du är ju en söt tjej så här får du välja ut något blänkande att sätta i öronen."
Ja ungefär så lät det när jag var på runtvandring på lite olika dagliga verksamheter för handikappade i går. Älskar presenter även om dom kommer från äldre män.



/Malin




Kommentarer
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

söta!

2009-06-04 @ 12:26:54
URL: http://janinanaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0