Nästa år så blir det botox!

Okej, det första jag skall ta upp som önskemål nästa år vid medarbetarsamtalet med chefen är att jag vill införa obligatorisk ledighet med full betalning på födelsedagen!
I nuläget så är det absolut inte så. Jag firar nämligen min 1-år-närmare-rynkstadiet med att jobba!
Nästa år däremot så funderar jag seriöst på botox! Oh ja, jag är seriös! Jag är nämligen livrädd för att få rynkor! Så om ett år så har jag paxat Malin och Magdalena! Ni har lovat att följa med och hålla mig i handen! ;)

Nu så skall jag titta lite på Sverige-Danmark matchen, innan jobbet!

                 
                   bild lånad här

                                                       /sara

Kommentarer
Postat av: Randy

Det ska jag också göra när jag blir äldre =)

2009-06-06 @ 19:11:51
URL: http://randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0