Karlssons klister mot krossade hjärtan

Just idag så vore det perfekt med lite Karlsson`s klister. För idag så skall det lagas krossade hjärtan... Ska ned på stan och fixa ihop lite ingredienser till Karlsson`s klister mot krossade hjärtan: Film, godis och massa kärlek dessvärre så får du nöja dig med min kärlek, kanske inte den du helst av allt vill ha nu...
Ses senare, love!

                         
                            Finns det något värre än att få sitt hjärta krossat?
                            Skulle inte tro det. Been there, done that...och jag
                            tackar gudarna för att jag har sådana underbara
                            vänner som hjälpte mig igenom eländet.
                            Jag älskar er! <3
                    

                                                 /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Vad fint skrivet, vad vore livet utan människor som tar emot en när man faller?

2009-06-14 @ 18:10:47
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0