Drömboende

Jag tittar sällan eller aldrig efter lägenheter eller hus och ännu mindre på heminredning eftersom inget av detta intresserar mig. Men härom dagen då jag var påväg hem från en shoppingrunda på stan så fann jag något som har potential att bli ett riktigt drömboende. Läget är perfekt: ca 5 minuters promenix till city. Utsikt över strömmen och strömsparken. Och spana in de grymma stora fönstrena!
Jag anar att dessa lägenheter kommer gå åt som smör i solsken och kosta skjortan...

               

              

                                      /sara

Kommentarer
Postat av: Parre

Här har vi mitt område Sara. Inredning och arkitektur! Åh så vackert hus, vilket potential och herregud kolla fönstren!!

Ett drömboende skulle även jag kalla det :)

2009-06-02 @ 19:27:43
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0