dagens

Sällan så har jag väl känt mig så ensam som nu ikväll. Vanligtvis så brukar jag faktiskt tycka att det är ganska skönt med egentid. Ett tidigare klassiskt citat från min sida har varit: "Jag skall ALDRIG bo ihop med en kille, såvida vi inte bara är vänner..." Men nu under kvällen så förvandlades jag till en klängig trädkramare, skyller allt detta på Pernilla som flyttade ifrån mig idag men som en skänk från ovan så fick jag sällskap av någon annan ist. Precis vad jag behövde! Tack! <3
Här är dagens:

                
                  kofta:
hm, klänning: gina tricot, leggins: gina tricot

Ps: Nu så skall jag ringa och böla för Pernilla och låta hennes dåliga samvete ta över då hon får höra vilken röra hon har lämnat mig kvar i...

                                                 /sara


Kommentarer
Postat av: Sarah

snygg blogg :)

2009-06-21 @ 23:13:10
URL: http://sarahellmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0