2 ½ rätters och en del grubblande...

Nu blir det lite nattbloggning. Jag kände att jag var tvungen att skriva av mig lite grann om jag skall kunna sova sen. Min kväll har bestått av 2 ½ rätters god mat (förrätten var så futtig och räknas därför bara som ½) film samt en himla massa grubblande...Utan att berätta för mycket så känns saker och ting väldigt förvirrande just nu!
En jäkla massa ?????? med andra ord.
Det blir nog till att varva ned med ett (eller ett par...) avsnitt av las vegas innan bingen!
Sov gott!

                 
                  En liten aptitretare iform av färgglad sallad...

                 
                  Fläskfilè i gjutjärn...

                 
                   Knaperstekt banan...

                                                          /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Mm, fläskfilén såg sååå god ut!

2009-06-10 @ 11:27:31
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0