Vilken karl!

Alltså vissa människor kan verkligen slå undan fötterna på mig. Just nu så är det Johnny Cash som fascinerar mig mest. Vilken karl och vilket liv han levt! Filmen "Walk the line" var underbar! Se den om du inte redan har gjort det! Självbiografin är ärlig men ändå så kärleksfull. I boken så berättar han bla om kärleken till June Carter, vänskapen till Roy Orbison, uppväxten, hur hitsen blev till och givetvis turnèlivet. Vill aldrig att boken skall ta slut, så det blir till att läsa lite i taget så jag riktigt hinner att njuta!

På tal om att njuta så kan jag tipsa er om Johnny Cash`s senare skivor. På en av dem så tolkar han bla U2`s fantastiska låt "one" Provlyssna på klippet nedan.


            
              klipp: youtube

                                                  /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0