Valio har slagit huvudet på spiken!

Jag kanske köper yoghurt en gång i kvartalet eller då jag ser en ny smak som jag absolut testa. Jag gillar yoghurt. Det är jättegott, påminner lite om en light efterrätt om du tillsätter lite chrunchy/start. Men tyvärr så får jag en rejäl mjölkmage efteråt...Det lustiga är att jag kan äta ost i alla dess former, mjölk/grädde i matlagning men inte yoghurt eller fil...Nej, inte ens de laktosfria varianterna.
Igår kände jag dock att det var dags för lite tortyr igen. Valio hade kommit ut med en ny yoghurt med smaken anans, banan och kokos.
Se recension nedan...

               
                Efterrätt till frukost, mellanmål och kvällsmat...mums!
           
              
Valio yoghurt ananas, banan, kokos Herregud, så god. Skit i mjölkmagen. Jag skulle kunna stå ut med det undertiden som denna är på "tillfälligt besök" Skynda er att haffa den i kyldiskarna...för guds skull! Den har fått mig att vilja starta en diet bestående enbart av yoghurten+chrunchy! 
Betyg:      av 5 möjliga

                                                               /sara
        


              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0