Tips på bra kajalpenna...någon?

Alltså att hitta den ultimata mascaran kan vara trixigt men nu har även ett annan i-landsproblem dykt upp. Jag är på jakt efter den perfekta kajalpennan/inliner kajal. Den ska vara lagom svart i färgen, behaglig att använda och viktigast av allt...Den skall sitta som berget, så jävla hårt/bra att jag ska behöva skrapa bort skiten med kofot vid läggdags! Ord och inga visor!
Jag slog idag till på en kajalpenna som skulle vara vattenfast. Den kostade runt hundralappen. Jag kände nämligen att kajalen från Dior som kassörskan först föreslog var lite väl saftig till priset. (ca 250 kr) Med facit i handen så kanske jag skulle ha tagit den från Dior ist för "den vattenfasta" från Isadora höll ca 20 minuter innan den hade försvunnit. (Med andra ord så var den sämre än kajalen från hm`s eget märke för ca 29 spänn) Så har ni några tips på bra kajalpennor så är det mer än välkommet!

               

                                                  /sara

Kommentarer
Postat av: delinda

Lancômes eller Make Up Store ;)

2009-07-19 @ 22:57:50
URL: http://www.delinda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0