Syskon emellan.

Pratar med en av mina bröder.

Han: Har sprungit runt Gron i värmen.
Jag: Inte illa!
Han: Visst är det inte!
Jag: Ne inte för att jag har en aning om hur långt det är men själv kom jag bara halvvägs till kyrkan i går med hunden innan   jag var helt slut och fick vända hem.
Han: Ha, ha, det låter hårt. Den tur jag tog i dag är ca 10 km!
Jag: Ja då var det inte illa alls. Den dagen jag springer en mil är jag jagad av något och bilen har gått sönder ;)
Han: Man får väl hänga en rosa väska av något statusmärke som morot så kanske du får upp farten...:-)
Jag: Det skulle nog kunna hjälpa till. Men varför har ingen kommit på det innan. Jag hade ju varit bäst i klassen på löpning om min lärare hade kommit på det :)


Tänk va mitt idrotts betyg hade kunnat se annorlunda ut om jag haft en smartare lärare.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0