shoppat i skåneland

Här är de sakerna som jag shoppade i skåneland förra veckan.
Klicka på bilderna för större format.

 Den svarta kjolen har ni ju redan sett. Den invigdes igår.

 Ännu en randig topp till samlingen.

 Ett linne (som på bilden ser ut som en påse...snyggare i verkligheten)

 En röd klänning som resulterade i att jag fick äta vulkanbakad fläskfilè och potatisgratäng till middag. Borde använda den oftare om det ger samma resultat i fortsättningen... ;)

                                                               /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Det där linnet "The Look of Love" funderade jag själv på att köpa, men hann inte prova så jag skippade det.

Härligt att man kan få sådana fördelar just bara av att ha på sig en snygg klänning :)

2009-07-15 @ 13:12:57
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0