Onsdag 15 juli

Då var det onsdag och jag ligger även i dag på soffan och mår lite så där. Har i alla fall ingen feber för tillfället så ska försöka vara snäll mot Mr O och tvätta lite tröjor så han har något att ta på sig under vistelsen i Prag.
Men vi får se hur mycket jag orkar, det ligger en söt hund på altan med som jag måste försöka ta en liten promenad med i dag i alla fall. Stackarn fattar ju inte att matte ligger på soffan för att hon är sjuk och inte för att hon är lat.

I övrigt väntar nog inte mycket för mig i dag, blir så anfåd av att gå till och från toaletten så blir inte många längre sträckor i från soffan som ska vandras.



Tack till min söta mamma i alla fall som kom och gav mig en hel hög med halstabletter i går.
Och tack till min söta plutt som pysslade om mig och faktiskt gjorde allt jag bad om i går. 
Älskar er sötnosar!

/Malin

Kommentarer
Postat av: Gnistan

Tack för det lilla sötnos själv.

2009-07-15 @ 12:47:49
URL: http://smagnistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0