Nej, det är inte okej!

Inatt så höll min mobiltelefon på att gå en säker död till mötes. Anledningen till detta var att nobilen har väckt mig 2 jävla nätter i rad nu. Själv så anser jag att man INTE ringer till folk efter kl 24, helst inte ens efter kl 22 såvida man inte har kommit överens att göra det eller om det är en nödsituation. Det sistnämda är anledningen till att jag har telefonen på om nätterna. men eftersom folk verkar missbruka att jag har telefonen på så blir det ljudlöst i fortsättningen...surt om en olycka verkligen skulle vara framme...

                             
                                   bild

                                                    /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Åh jag håller verkligen med, finns inget mer störande än att bli väckt mitt i natten av någon som ändå inte har något vettigt på hjärtat..

2009-07-27 @ 12:14:03
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0