Morgongodis och morgonbloggande

Detta måste väl ändå vara extremt tidigt bloggande från min sida. Jag som helst sover till kl 11, (är nattuggla så jag kommer heller sällan i säng förrän kl 2) vaknade idag kl 4.45 och var jätte utvilad. Inte speciellt roligt... Så det blev en stund framför tv`n och godis från gårdagen som jag nu tänkte betygsätta.

Truly salty och truly sweet & sour var överaskande goda. Vanligtvis så brukar jag inte vara speciellt förtjust i "lightgodis" eftersom de ofta har konstig konsistens (för hårt och segt) och en äcklig eftersmak. Men dessa smakade verkligen precis som vanligt godis. Även om jag är en rutinerad godisknaprare så kände jag verkligen inte att de sparat in hela 30 % på sockret. Stora tummen upp med andra ord.

               
                  betyg:     av 5 möjliga

                                                      /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0