Mer anfådd än efter ett maraton

Det är sjukt så mycket en förkylning kan ta på ens krafter.
Jag har i dag i alla fall suttit upp i soffan i stället för att ligga ner. Har till och med diskat lite så känner mig riktigt stolt.
Men tänkte även försöka vara snäll mot Kapten då Mr O med blivit förkyld nu och troligen kommer vara helt förstörd när han väl kommer hem från jobbet.
Det där med att vara snäll mot Kapten gick väl lite si och så. Tänkte ta honom på i alla fall en halv lång promenad men insåg så fort vi kom nerför trappan att det kommer gå åt helvete. Så väljer att gå mot kyrkan. Vi hann nog inte ens halvvägs innan alla krafter var slut och huvudet började snurra.
Fick stanna och be Kapten sitta snällt ett bra tag innan jag ens hade krafter så jag kunde vända om och gå hemåt igen.


Tur man har tomt till huset dagar som dessa.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0