Löften till sig själv får brytas ibland..

Jag är sanslös.
I går var jag inne på Nelly och kollade runt efter en viss top/klänning som jag blivit helt kär i. Som tur var fanns den inte där då så tänkte att " nehe det var väl inte meningen att jag skulle få den då"
Sen av en slump kommer den upp på reklam på en sida i dag och jag blir tokig. Jag vet ju att den är slutsåld men går ändå in en extra gång och dubbelkollar. Och då finns den där, den där som jag bara känner ett ha-begär för och som skulle bli så fin att ta med ner till Spanien på semester.
Så jag kanske inte kan stå för allt jag lovar mig själv, men den var inte så dyr så drog ju bara ut gränserna lite.


/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0