Jag måste sätta hänglås...

Jag blir inte klok på min fyrbenta Kapten. Han är bara inte sann. Förstår om han tycker hans matte är riktigt tråkig som inte ens orkar gå till kyrkan och tillbaka och ännu mindre leka med honom efteråt.

Men han är ju inte dum alls, utan låter matte sitta i soffan och lata sig vid datorn. I stället för att be om godis, leksaker ect så går han själv ut i hallen. Öppnar garderoben och kommer inbärandes med en hel påse godsaker.
Han borde lärt sig att man bara får en godsak i taget. Men i dag passar han på att ta hela påsen med sig till sin prinsessäng då han vet att jag inte orkar tjafsa eller jaga honom mer än 50 meter.



/Malin

Kommentarer
Postat av: Gnistan

Hahaaaaaa vad han kan den där Jansson

2009-07-16 @ 22:37:17
URL: http://smagnistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0