grillad kyckling och kladdkaka

Just nu så sitter jag och äter mumsig kladdkaka i oset av grillad kyckling, dåligt gillad sådan till på köpet! Och tro inte att att jag stått och grillat en kyckling ellr något annat avancerat. Jag har bara smort in mig med "dove summer glow" (luktar verkligen som grillad, gammal kyckling, urk! ) eftersom min vanliga bodylotion var slut. Hur jag ser ut imorgon återstår och se. Det kanske vankas randig morotskaka till morgonduschen!? Men låt oss hoppas på det bästa! Nu så skall jag återgå till min kladdkaka!
Trevlig kväll på er!

               
                 Till varmrätt: grillad, flytande kyckling på flaska...

               
                 ...och efter det. En välbehövlig efterrätt! Mums!

                                                               /sara

Kommentarer
Postat av: Fia

Åååå nu blev jag riktigt sugen på kladdkaka!!!!!!!!!

2009-07-23 @ 18:50:18
URL: http://sofsan.blogg.se/
Postat av: Anonym

gud sååå gott :)

2009-07-23 @ 19:25:35
Postat av: Patricia

Hoppas du blev nöjd men Niveas brun-utan-sol bodylotion är dock den allra bästa! :)

2009-07-27 @ 12:16:04
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0