Fy fan va jag är bra!

Är jag inte duktig. Nu har jag rent och fint på diskbänken och efter det skulle det ju slappas i solen. Det gick lite si och så fick inte ro. Jag var bara tvungen att göra något. Men då Kapten mest latar sig på altan så fick det bli något som inte stör honom allt för mycket.
Så jag dammsög bilen. Och efter det la jag in Kaptens nya sättes skydd så nu kanske det går att undvika dom flesta håravfallen från hund i bilen i alla fall.

Nu ska jag unna mig en bit pizza som blev kvar från i går när min söta älskling köpte hem det till mig.


En sån där bli det nog också, för att fira (eller kanske deppa är mer rätt ord) över att pojkarna troligen landat i Prag och intar sin första öl nu.

/Malin

Kommentarer
Postat av: J

TA INTE TILL CIGGEN! HELLRE FLASKAN DÅ ;D

2009-07-17 @ 23:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0