Dricka och snacks...

Min pojkvän är värdelös. Malin det där var elakt sagt men det var tyvärr så sanningens tankar gick när han kom hem i dag.
Hade påmint honom 4 gånger om att jag bara var tvungen att ha currysås och banan pizza från en viss pizzeria men tror ni det gick in ändå. Nej då han kom hem utan, dammsög som tröst och stack sedan i väg med polaren för att dricka öl.
Kvar hemma blev jag lämnad utan mat, men med hur mycket dricka av den alkoholhaltiga sorten som helst.
En peng lämnades med så jag kunde köpa mig någon mat om jag hade lust att åka iväg. Hade jag det då? Nej och får ju ändå inte den pizza jag vill ha om jag inte beger mig en bra bit så.

Kunde ju kanske tagit Mc donalds men gjorde fel, började med drinken och nu är det kört, här sitter jag på min altan vid mitt hus långt åt helvete från all mat ( bort räknat frysen om man skulle vilja laga själv)

Pojkvänner, är dom bra till något? Hur ska jag få honom att lära sig att det jag säger en gång är lag och inte bara något som jag önskar!


Med öl i handen är han alltid glad..... Men är jag?

/Malin
(Bild stulen från Pillans FB) ;)

Kommentarer
Postat av: Trisia

Ha en trevlig kväll:)

2009-07-10 @ 18:59:51
URL: http://jussiochtrisia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0