Det blev paj till sist!

Jag borde bli årets kock. Trots att jag inte har tillräckligt av vissa ingredienser eller något alls av andra så lyckas jag ändå göra ett smakligt mästerverk. Är jag bäst eller är jag. Klart jag är!


Ja titta en halv dl vetemjöl fanns det visst. Det får vi späda ut med havregryn och rågskit. Hmm har aldrig testat detta men har jag någon gång misslyckats i köket?
Ja okej jag ska vara ärlig en gång hade jag ju vaniljsås i brunsåsen men det märkte jag ju innan servering.
Äpple eller blåbär? Äh vi tar båda.
Attans det räckte ju inte vad ska vi nu ha i?
Hallon har jag ju, det blandar vi ner lite också.
Så där dags att grädda!


Klart! En blandpaj a´la Malin.

/Malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0