Av med dagens första...

Jag har nu varit fin hela dagen för att ha en ursäkt att slippa göra nytta och det har fungerat alldeles utmärkt.
Så fort min lilla ängel sagt " nu Malin är det dags att städa/ tvätta bil eller liknande har jag hänvisat till min outfit och då har djävulen svarat. " Hon slipper du ser väl hur söt och fin hon är inte ska hon behöva vara smutsig.
Jag älskar mina vänner på axlarna när den sidan jag hoppas på vinner.

Men nu blåser det för mycket och jag fryser lite så blir dags för klädombyte.


Klänning: Gina Tricot

/Malin

Kommentarer
Postat av: Rallyprinsessan

jo pucko, men snart menar ja alltså någon helg framöver:P

2009-07-26 @ 01:47:21
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0