Abstinensen är inget lätt match!!

Jag hatar dagar då man ska in i affär efter affär för att någon annan ska handla. Jag då? Jag vill med, först var det resväska och okej det fanns inte mycket i dom affärerna jag ville ha förutom choklad och aftonbladet och det köpte min söta plutt åt mig.

Men sen bar det av till maxihuset för att leta nya skor åt Mr O, jag vill med ha. Försökte gång på gång övertala honom att vi kanske kunde få varsitt par. Men nej i dag var han stenhård. Det var minsann hans tur att handla och ville jag ha något fick jag ta mina egna pengar. Glöm det, jag gillar hans bättre. Men fick ge med mig och gå hem tomhänt.
Taskigare än så kan det väl inte bli, jo det kunde. Vi hann bara ut bilen hemma när Mr O öppnar munnen och säger.
-Älskling, hur känns det när jag har shoppat en hel del och du inte fått köpa något?

-Tack jag älskar dig med Mr O! Tänker: (Fuck you!)

Nog om det för shopping åt andra gör mig deppig och är något som jag inte borde behöva uppleva om jag inte får köpa minst lite mycket åt mig själv.
Men jag har en överenskommelse nu om vi inte köper huset så ska jag tröst shoppa ordentligt, så det så.
Till något annat var det ja, nu är det klart med hotell till Kapten under Mr O:s och min resa till Alicante i augusti. Han kommer nog få det bra, för han vart omtyckt som alltid vid första anblick. Alla älskar en kille med dom ögonen. Han testade även sitt "rum" och verkade inte helt missnöjd även om han undrade vad i helvete Matte och Husse höll på med när dom låste in honom.


Frihet är bäst, men hotellet kommer nog bli helt okej.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0