80% off

Det är aldrig fel med rea men i mitt fall är det absolut viktigt att jag undviker dom för tillfället, försöker nämligen spara pengar så shopping måste undvikas så långt det är möjligt.

Asos och Nelly har båda riktigt bra 80% reor nu enligt många, själv har jag inte så mycket koll för vågar inte kolla. Var i dag dock rätt nära att råka hamna på Asos rea ändå. Men valde vid inloggning på sidan att kolla in nyheterna i stället och fanns en helt del snyggt. Inget som fick mig att känna "jag måste" men hade det inte varit spar tider hade jag nog slagit till på bland annat följande.


/Malin

Kommentarer
Postat av: Trisia

Snygga skor :)

2009-07-11 @ 16:18:30
URL: http://jussiochtrisia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0