5 saker som (tyvärr) skall göras idag

Nu har kroppen verkligen börjat skrika efter semester på allvar. Jag har känt mig så himla sliten den senaste tiden och vill egentligen inget hellre än att ligga och sova. (i stort sett hela tiden) Men idag så åker mjukiskläderna av. Jag har en del saker som jag måste ta tag i:

* Handla mat. Mitt kylskåp innehåller för tillfället: 1 syltburk, smör och en öl.

* Köpa lite hygienartiklar nere på stan.

* Möblera om vardagsrummet.

* Ordna något gott till fikat
som tack för hjälpen med föregående punkt.

* Tvätta

Jag har även en extra punkt som ni ev kommer att få ta del av idag. Jag har beslutat mig för att testa "bloggshoppen" Min snygga, oanvända, vita kavaj skall nämligen dit...

               
                 Några cupcakes till fikat kanske? Fast köpta isf... ;)

                                                          /sara
                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0