5 dagar utan krav..

Den där rubriken kanske inte var så speciellt sann men har i alla fall dygn utan pojkvännen som ska be om mat, eller om hämtning av det eller det.
På detta tigde jag till mig lite pengar med innan jag lämnade av honom vid flygplatsen. Lika bra att göra sig beredd med pengar i fall man måste ha extra god mat under sin "egentid".

Så vad ska jag nu hitta på under dessa dagar är ju frågan. Tyvärr så jobbar man ju alla dagar utan i dag så blir nog inte mycket roligt, och sen är man ju fortfarande lite kraslig så orkar ju inte med saker som är allt för ansträngande.

I dag tänkte jag i alla fall ta en sväng till mamma framåt eftermiddagen/kvällen och äta mat. Hoppas hon läst mitt mail så hon vet att jag kommer.
I morgon ska det jobbas först och sedan vill nog Kapten bli underhållen en del och det kan han väl få för är ju ändå inga människor hemma eller lediga i helgen i alla fall som jag kan umgås med.

Mitt i detta fick jag i alla fall bekräftat att middagen i kväll är säkrad. Hon har läst mitt mail :)

På söndag ska Kapten och jag mest slappa kanske pyssla lite ute om det är fint väder, sen så väntar ju jobb med så blir lugnt.
Måndag ska jag lämna Kapten hos Mr O:s bror och sedan blir det en hel dag med jobb, därefter hämta hem min buse och sedan får vi se om någon har tid med oss eller om alla är upptagna även på.
Tisdag blir slappt fram till det är dags för jobb.
Onsdagen så ska jag jobba och sen måste jag väl troligen åka och hämta tre pojkar vid flyget så dom kommer hem med. För nu har ju jag två bilar och dom ingen.

Nu måste jag ut i förrådet och leta upp bror mins gitarr för han ville visst att dom ska ner till honom i helgen skulle ta med det.



/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0