3 j*vla veckor kvar!

Okej, det är ganska (väldigt) fånigt att klaga då jag bara har avverkat ett litet futtigt arbetspass efter semestern. men det kan inte hjälpas. Jag längtar redan efter min andra semesterperiod som infaller om 3 j*vla veckor. Kommer även då hålla mig inanför Sveriges gränser. Planen är då att jag ist ska bege mig 2 timmar norrut, till Stockholm. En utlandsresa hoppas jag på till hösten...
Nu så skall jag göra mig iordning för jobbet! Bjussar på några bilder från Skåne här nedan. Enjoy!

              
              
                Det rådde mindre karnevalsyra i Landskrona. Dock ganska folktomt!
               
              
               
                 ...och så lite shopping. Även killarna följde med på denna aktivitet.
                *surprise, surprise* ;)

                                             /sara

Kommentarer
Postat av: - H*

- LA-KARNEVALEN IÅR SÖG HÅÅRT!

2009-07-13 @ 19:11:32
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: Patricia

Det är rätta takter man ska fylla sin semster med så mycket roligt som möjligt, även resor innanför sveriges gränser ger minnen :)

2009-07-13 @ 23:16:31
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0